A CIG Pannónia számára ügyfeleinek elégedettsége kiemelt jelentőséggel bír, így minden tekintetben törekszünk rá, hogy ügyfeleink visszajelzésének figyelembevételével folyamatainkat, szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük. Amennyiben a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozóan panasszal kíván élni, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:
Nap | Ügyfélfogadás |
---|---|
Hétfő | 08:00 – 16:00 |
Kedd | 08:00 – 16:00 |
Szerda | 08:00 – 16:00 |
Csütörtök | 08:00 – 20:00 |
Péntek | 08:00 – 16:00 |
A panaszbeadványokon címzettként kérjük feltüntetni a Panaszkezelés megnevezést is.
Panaszát a jogszabályi előírásoknak megfelelően, a közlést követő 30 napon belül válaszoljuk meg.
A panaszkezelési eljárás során Önnek joga van eljárni meghatalmazott útján is. A meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni. Kérjük, használja meghatalmazás mintánkat, amelyet letölthet itt.
Amennyiben saját meghatalmazás mintát használ, kérjük, olvassa el előzetesen a meghatalmazások formai és tartalmi követelményeiről szóló tájékoztatónkat.
A Panaszkezeléssel kapcsolatos további tudnivalókat megismerheti a Panaszkezelési Szabályzatból, melyet egyrészt letölthet itt, másrészt megtekintheti azt Társaságunk a székhelyén (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11. Népliget Center Irodaház, B épület földszint) működő Ügyfélszolgálaton is.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük, látogasson el az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ honlapjára, és tekintse meg az ott elérhető tájékoztatókat: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint Társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:
Telefonszám: 06 80 203 776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Nyomtatványok elérhetősége: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172
Telefonszám: 06 80 203 776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Nyomtatványok elérhetősége: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul. A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.
A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr
A platform felhasználói útmutatói itt érhetők el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/
Panaszkezelési Szabályzat
Panaszbejelentő nyomtatvány
Meghatalmazás
Tájékoztató a meghatalmazások tartalmi és formai követelményeiről
Formanyomtatványok MNB-hez történő fogyasztóvédelmi panasz benyújtásához: www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz