Tisztelt Ügyfeleink!
A legfontosabb számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzése!
Társaságunk felelősségteljes döntést hozott és a jelenlegi koronavírus helyzetre való tekintettel tájékoztatjuk Önöket, hogy a CIG Pannónia Biztosító személyes ügyfélszolgálatát az alábbi kormányrendelet szerint határozatlan időre szüneteltetjük.
2. § Az MNBtv. 39. § (1) bekezdésében meghatározott törvények hatálya alá tartozó személyek és szervezetek ügyfelei felé fennálló tájékoztatási és nyilatkozattételi kötelezettség teljesítésére vonatkozó, a veszélyhelyzet alatt lejáró határideje 30 nappal meghosszabbodik.
3. § Az MNBtv. 39. § (1) bekezdésében meghatározott törvények hatálya alá tartozó személyek és szervezetek panaszkezelése a veszélyhelyzet ideje alatt kizárólag írásban - ideértve az elektronikus utat is - vagy telefonon történik.
4. § Ha az MNBtv. 39. § (1) bekezdésében meghatározott törvények hatálya alá tartozó személyek és szervezetek által megkötött szerződések vonatkozásában az ügyfelek nyilatkozattételi, okiratbenyújtási, elállási és bejelentési kötelezettségének teljesítése a veszélyhelyzet ideje alatt a veszélyhelyzet okán nem volt lehetséges, akkor a veszélyhelyzet megszűnését követő 30 napon belül teljesített nyilatkozattételi, okiratbenyújtási, elállási és bejelentési kötelezettség határidőben teljesítettnek minősül.
A személyes ügyfélfogadási rend visszaállásáról tájékoztatni fogjuk Önöket, addig pedig kérjük, hogy vegyék igénybe digitális szolgáltatásunkat, vagy telefonos elérhetőségeinket!
Kérjük, vigyázzanak idősebb családtagjaikra, és segítsék őket az online ügyintézésben!
Köszönjük megértésüket és jó egészséget kívánunk!
CIG Pannónia Biztosító