Budapest, 2020. március 26.
Hazánkban a CIG Pannónia Biztosító a mai napon az elsők között vezeti be a teljeskörű digitális biztosítási szerződéskötést és - a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok szerint – a videochat-en keresztül történő életbiztosítási ajánlattételt. Ennek köszönhetően a biztosító értékesítői a járvány idején is tudják folytatni munkájukat.
A Covid-19 járvány nehéz helyzetbe hozta a biztosítási piacot. A kialakult helyzetre válaszul a CIG Pannónia felgyorsította szolgáltatásainak digitalizálását, és mától kezdve – az elsők között a hazai biztosítók közül – beindította a videochat-en keresztüli értékesítést. Az ügyfél és az értékesítő a CIG Pannónia Digital videós felületen állnak kapcsolatban egymással, ott történik az ajánlattétel, aláírás helyett szóbeli, videós nyilatkozatok megtételével.
Ennek köszönhetően a CIG Pannóniánál lehetővé válik a teljesen papírmentes ügyintézés. Mivel nincs személyes találkozó az ügyfelek és az értékesítők között, így a szerződéskötés egészségügyileg is teljesen biztonságos.
Nyugdíjbiztosítások (Pannónia Értékmegőrző 2016 Nyugdíjbiztosítás, Pannónia Nyugdíj Kötvényᴱ, Pannónia Gravisᴱ Egyszeri Díjas Nyugdíjbiztosítás, Pannónia Bárka Élet-, Baleset- és Betegségbiztosítás), kockázati (Pannónia Bárka Élet-, Baleset- és Betegségbiztosítás, Best Doctors Smart Egészségbiztosítás) és kiegészítő biztosítások megkötése válik lehetővé ezzel a megoldással.
Minden egyes, a CIG Pannónia Digital felületen videóaláírással értékesített biztosításkötés után 1 db, az egyik legjobb, Budapesten készült pizzával támogatjuk az egészségügyben dolgozókat ebben a nehéz időszakban.
A biztosító nemcsak szolgáltatásaiban, hanem termékeiben is innovatív, hiszen digitálisan értékesíthető termékei között megtalálható a Pannónia Bárka Élet-, Baleset-, és Betegségbiztosítás, amely a kockázatviselés kezdetétől, várakozási idő nélkül haláleseti fedezetet nyújt.
Igénybejelentés:
Telefon: +36 1 5 100 200 / 1-es menüpont
e-mail: digital[AT]cigpannonia.hu