Híreink
Megújult a CIG Pannónia telefonos ügyfélszolgálati menürendszere
2018. 02. 16.

 

Örömmel tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy kiegészítettük telefonos ügyfélszolgálati menürendszerünket annak érdekében, hogy ezentúl gyorsan, akár egy gombnyomással elintézhessék biztosításukkal kapcsolatos ügyeiket.

Amennyiben a +36-1-5-100-200-as telefonszám tárcsázása után az új 10-es, önkiszolgáló menü  pontot  választja, csupán szerződés számát kell megadnia, majd várakozási idő nélkül intézheti a következőket:


           • csekk igénylés 
           • hozzávetőleges visszavásárlási érték kérése
           • portál azonosító és jelszó igénylés

Reméljük, hogy az új szolgáltatással ügyfeleink elégedettek lesznek.


CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.

 

Weboldalunkon sütiket használunk látogatónk minél magasabb színvonalú kiszolgálása és az oldalon végzett tevékenységek nyomon követése érdekében. A sütikről további információkat itt talál: Cookie szabályzat