Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön ingatlanában bekövetkezett káresemény során legfontosabb teendője mindenek előtt az emberélet védelme. Kérjük, győződjön meg a személyek biztonságáról, szükség esetén azonnal értesítse a mentőket (104), a tűzoltóságot (105), a rendőrséget (107), vagy hívja a 112-es központi segélyhívó számot!
Ha Ön rendelkezik CIG Pannónia LakóTárs lakásbiztosítással és lakóingatlanát vagy személyes vagyontárgyait kár érte, az alábbiakban tudja bejelenteni az eseményt és elindítani a kárrendezési folyamatot.
Kérjük, hogy a kárt az észleléstől számított 5 munkanapon belül (felelősségi károk esetén a tudomására jutástól számított 30 napon belül) jelentse be Biztosítónk felé!
Tisztelt Ügyfelünk!
A kárbejelentő felületünk technikai hibájából adódóan a 2023.01.01 és 2023.02.08. között a weboldalunkon bejelentett károk esetén előfordulhat, hogy azok nem érkeznek be Társaságunkhoz hiánytalanul. Amennyiben ebben az időszakban jelentett be kárt az oldalunkon és még nem kapott visszajelzést, kérjük ismételje meg a kárbejelentést a lakaskar@cig.eu e-mail címen.
Az egészségügyi adatai kezeléséhez történő hozzájárulás megadására szolgáló dokumentumot az alábbi oldalon érheti el: hozzájárulói nyilatkozat.
A kapcsolatfelvételi adatlap alján kérjük, amennyiben rendelkezésére áll, csatolja a káreseménnyel kapcsolatos fotókat, számlákat, hatósági és egyéb dokumentumokat!
A kárrendezés során munkatársaink gyors és hatékony ügyintézésre törekednek, de annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhassanak az itt felsoroltakon túl további dokumentumokat kérhetnek be Öntől.